עבאס איים, ובליכוד הגיבו: "לעולם לא הסכמנו לשבת איתך"

נתי קאליש 1 Comment on עבאס איים, ובליכוד הגיבו: "לעולם לא הסכמנו לשבת איתך"

מנסור עבאס אמר בריאיון לערוץ 12 כי נתניהו מנהל נגדו קמפיין ומאשים אותו בתמיכה בטרור, ואיים כי בידו חומרים שיכולים להוכיח כי הוא הוזמן לבית של נתניהו בקיסריה | בליכוד הגיבו: "ב-2019, כשהימין היה עם 60 מנדטים, רה״מ לשעבר נתניהו סירב להצעות של מנסור עבאס לתמוך בהקמת ממשלה בראשות הליכוד ולכן הלכנו לבחירות"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר רע"ם מנסור עבאס תקף בריאיון לערוץ 12 את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, וטען כי הוא מנהל נגד רע"ם ונגד הח"כים הערבים קמפיין הסתה, ומאשים אותם בתמיכה בטרור. "תבוא העת שנגיב לכל ההסתה הזאת. נתניהו שניהל איתנו מו"מ יוצא בסרטונים ומאשים אותנו שאנו תומכי טרור כאילו אין רשויות אכיפה. אם היינו תומכי טרור היינו במקום אחר לגמרי" אמר בריאיון.

עבאס הוסיף בריאיון כי יש ברשותו ראיות רבות שהליכוד קיים איתו מו"מ, והוא יכול לחשוף אותן. "לפני יומיים נזכרתי במשהו. כאשר פורסם שסמוטריץ' ובן גביר היו בבית של נתניהו בקיסריה, נזכרתי שגם אני הוזמנתי לשם על ידי נתניהו ויואב קיש. הכתובת של הבית שלו נמצאת אצלי בוואטסאפ" טען עבאס.

בליכוד הגיבו לדברי עבאס ואמרו: "בניגוד ליאיר לפיד שסגר ממשלה עם רע״מ והרשימה המשותפת, הליכוד לא הסכים ולעולם לא יסכים לכלול את האחים המוסלמים בממשלה. העובדה היא שב-2019, כשהימין היה עם 60 מנדטים, רה״מ לשעבר נתניהו סירב להצעות של מנסור עבאס לתמוך בהקמת ממשלה בראשות הליכוד ולכן הלכנו לבחירות" נכתב בהודעת הליכוד.

 



1 תגובות

מיין תגובות